när ska det vända???

idag har jag verkligen haft tålamod med barnen!!!
stolt över mig själv för jag har en tendens att tappa det på vägen ibland...hur mycket jag än håller i det!!!

vill verkligen att barnen får tillbaka sina rutiner, att de somnar utan problem vid sju snåret.
noah har verkligen aldrig strulat, han har oftast sagt till själv att han varit trött & velat sova eller bara somnat sittandes...
matilda har däremot strulat de gånger hon sovit under dagen, men sedan en vecka tillbaka e de fullkomligt hopplösa att få i säng, båda två!!!!!



michaela va här  en kortis ikväll & vi fick inte ens dricka en varsin kopp kaffe för dem....
missförstå mig inte, jag älskar verkligen mina barn, de e de bästa jag har åstadkommit i mitt patetiska liv. men man orkar inte vara på topp jämt, man behöver lite egentid för att orka.

idag har det varit en sån lång dag, både på jobbet & hemma & ikväll hade jag tänkt träffa min kusin & några vänner på BUZZ & GUITAR HERO-kväll men efter att äntligen fått barnen i säng vart jag helt & totalt utmattad så det enda jag orkade & ville va att lägga mig i soffan med en filt & läsa på När Jag Hör Din Röst.
vilket jag läste ut utan några problem, underbar läsning!!!

nu e det tredje boken (Ljudet Av Ditt Hjärta) som gäller...tills jag somnar! imorgon ska jag jobba...men ser faktiskt fram emot det...
natti natti alla fina!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0