noah min noah

noah har inte varit sig lik. kan inte sätta fingret på vad det e men jag skulla bra gärna vilja det. han e ett & halvt nu jag kommer inte ihåg att matilda hade någon strulig period just då men kan det vara separationsångest eller något???
han vill inte sova i sin egen säng, bara bredvid oss i våran säng eller i vagnen bredvid våran säng. han kan också sova i famnen på oss men så fort man ska försöka lägga ner honom i sängen så vaknar han & vill upp igen. usch, man har verkligen varit bortskämd med att han alltid somnat sju utan några problem & även när han sovit på dan så har det bara varit att lägga honom sen så har han sköt sig själv...



snälla noah, va e det??? synd att du inte kan prata för jag vet att du e frustrerad över något!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0