så typiskt...

ikväll hade jag tänkt att färga håret. söta michaela skulle komma & hjälpa mig. & det gjorde hon!!!
först skulle vi göra en avfärgning till för att ta bort det svarta i håret & sen ha i en toning, men det blev inte riktigt som man tänkt sig, medans jag skulle skölja ur avfärgningen började noah strula så det sket sig verkligen för mig. nu ser jag ut som en morot i håret & får vänta till imorgon innan jag kan lägga i den bruna toningen...åh... 

noah då...vet inte va det e med honom men han vill bara sova i famnen. varken sängen eller vagnen...eller någon annans famn...bara hos mig! sötis, har precis lagt honom i sängen igen & vi håller tummerna att det går bra nu... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0