still sjuk...

jag trodde aldrig jag skulle orka jobba till fyra idag men jag gjorde det. den där halvtimman som jag sov på jobbet gjorde nog susen.
men sen när jag kom hem började jag känna mig illamående igen. som om det inte skulle räcka så e jag yr med...trött & seg.
jag har haft ont i magen i några dagar nu & jag tycker det e konstigt att det inte går över & staffan tycker verkligen att jag ska kolla upp mig hos en läkare. men nej usch, orkar inte & hinner absolut inte.
det e säkert inget, kanske bara att jag ätit för mycket gott & inte rört mig tillräckligt.
tänkte jag skulle träna med petra ikväll men jag fick aldrig tag på henne så det vart inget. visst jag hade kunnat åkt in till friskis själv men jag kände sedan att det va kanske lika bra jag va hemma idag då jag har så ont i magen...usch, vill verkligen inte hitta på massa anledningar till att inte träna men jag orkar verkligen inte. känns som min kropp lagt av, jag tror jag behöver sova, sova en massa!!!!
men nu så bestämde vi iaf att vi ska träna på onsdag...tills dess måste jag bli piggalainen!!!

ikväll blir det tidigt i säng. håller på att läsa den andra boken i twilight serien & den e såååå bra...


Kommentarer
Postat av: Stina

Hur länge har du haft ont då vännen?? Hur har du ont?? Och vart i magen?? Kanske kan ge dig ett råd!!!Tänkte åka med lillan och bada i dag. Men det ser så kallt ut ute så vi får se om jag tar mig utanför dörren. Burr!!

Krama om familjen och ha en bra stunde med boken. jag och Chatto så filmen i går.

2010-01-12 @ 09:27:51
URL: http://berattelsenommittliv.blogg.se/
Postat av: marlene

hej gummis!! du har kanske samma symtom som jag...haha det började så..med en urinvägsinfektion..eller kanske svamp...illamående, jobbigt var det..när jag ringde till gyn sa dom att det kanske var så att jag var gravid....fan heller tänkte jag..men nog var det så.. testa mig och det vart positiv!!! så det så..10 veckor e min mage...men krya på dig..hoppas du blir bättre..kram

marlene

2010-01-12 @ 15:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0