usch...

...jag har haft en sån jobbig & tråkig början på denna dag. barnen, eller noah iaf har varit så arg & gnällig så jag fick flash backs från matildas kolik. fy fanken va jobbigt det e att höra ens barn gråta & skrika, (speciellt på morgonen direkt efter man gått upp) jag lär mig aldrig!!!

michaela
e på väg hit med sin tjej...med sig har hon även något annat som jag absolut måste ha just nu....
har saknat att bara sitta & prata med henne också...så bra att hon hörde av sig!!! "älskar"


det här kortet förklarar verkligen min & staffans förhållande. vi skulle precis kramas & hamna med på ett kort tillsammans (för en gångs skull) med då börjar barnen gnälla direkt. vi får verkligen inte göra något utan dem...

Kommentarer
Postat av: Yasumi

Stackars, nu skulle behöva lite egen tid, bara ni två <3

2010-01-09 @ 01:02:17
URL: http://yasumi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0