varje gång...

...jag får lön så tror jag att jag har så mycket att jag kan unna mig saker & ting. denna månad har jag bestämt att jag inte ska spendera pengar bara för att jag tror jag behöver saker & ting.
utan pengarna ska bara gå till mat...hela jäkla månaden. eller nja, kanske en tidning eller två slinker ner i korgen på coop men absolut inget annat...

idag på jobbet satt två kollegor & åt kina mat. mmmm va gott det såg ut & gissa va smart jag va när jag kom på hur jag kunde spendera pengar på " rätt" sätt...

hela familjen skulle äta på ming palace!!!

& det gjorde vi!
va det gott? jäpp
va det värt det? nopp

eller ja kanske för att älskade syster & bekim va med...barnen hade det mysigt & allting flöt på riktigt bra...
men ur ekonomiskt synvinkel...absolut inte! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0