god morning

vaknade med värsta värken i kroppen, feber & hosta. kände av det redan igår men trodde bara jag inbillade mig. det har hänt så många gånger nu, att jag gått & blivit sjuk efter tränat & så klart hände det denna gång också. shit, jag vet alltså inte vad jag ska göra.
ska jag skita i att träna??? eller ska jag ta en veckas semester & åka iväg & bara sova så jag blir helt frisk???
för kanske e det så...att jag inte hinner bli riktigt frisk innan jag tränar & det kanske bara blommar ut igen...
jag vet inte, jag vet bara att det här har pågått i tre månader & jag e så besviken.
jag e besviken för att jag e så klen, men mest för att jag inte tycks fixa det speciellt nu när jag verkligen vill göra det för att må bra, för min egen skull. det e så skönt att komma iväg på träning, speciellt när jag har en vän med mig. det e nästan avkopplande...faktiskt!!


 
jag ska jobba ikväll iaf, hela helgen fast jag inte mår bra. jag sparar mig till att vabba istället, så slipper jag vara borta ifrån jobbet för mycket. för det lär ju bli fler gånger att jag måste vabba, iaf med noahs sjukdoms historia.

nä nu ska jag & matilda titta på ronja rövardotter en stund. staffan har tagit med noah till barnkliniken men borde vara hemma snart. hoppas hoppas noah får bättre medicin mot förkylningsastman då det han har nu inte verkar hjälpa, inte ett dugg faktiskt!!!

later!!!

Kommentarer
Postat av: Stina

Semester låter väl som en bra idé. För att du ska kunna bli pigagre och att inte sjukdommen ska ta om hela tiden behöver du vila, god kost och lung å ro. Sen att barnen alltid verkar vara sjuka gör ju inte saken bättre. Det tråkiga är att semester är så dyrt. men har ni ingen som har en stuga någonstans??

2010-03-11 @ 12:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0