hej hopp

jag har precis kommit hem efter en kort arbetsdag men ack så givande... & hör & häpna...jag har TRÄNAT också!!!! tycker redan att jag känner mig öm i halsen...eller så e det inbillning men nu fan får jag inte bli sjuk. jag måste fixa det här, jag vill verkligen börja ta hand om mig själv!!!! & jag har varken ork, tid eller pengar med sjuka dagar just nu...

men annars mmmm...vilken underbar dag!
nu ska jag hämta barnen på förskolan...hoppas på fortsatt harmoni!!!

ikväll blir det tjejmys hos åza!!!! jiiipppiiee!!!


matilda vart ledsen i morse när vi skulle lämna henne på förskolan. hon som aldrig annars e ledsen, min gumma. jag har tänkt på henne hela dagen idag. bäst jag skyndar mig så jag får gosa med henne...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0