söndag it is

jaha, det va min långledighet det. imorgon e det back till work som gäller. men det ska bli skönt, jag behöver träffa mina arbetskollegor för jag saknar dem.
idag e barnen bra mycket piggare så det blir dagis för dem imorgon. matilda har fortfarande hosta men det lär nog hålla i sig ett tag...



igår va jag hos Mia hela kvällen. jag, mia & åza satt & drack vin & pratade hela kvällen. henke va så söt & både hämtade mig & sedan lämnade mig hemma så slapp jag ta bussen. underbara människor det finns!!!





idag blir det slappa hela dagen...eller ja, lite ska jag väl få gjort här hemma men absolut inget avancerat...nej för det orkar jag inte med!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0